Dünün Hikayesi-Mim

Tur

Turdan döndüm ve bloglara bir baktım ki mimlenmişim.Buradaki canlı hayat yaşamaya devam etmiş :) Mimi arkadaşımız Umman Aslan başlamış,beni de mimlemiş.Onu yazısı şurada Ardından da blog dünyasında kankim  diyebileceğim Derya beni mimlemiş,onun da yazısı burada
Dünün yazısını yazacağımıza göre ben Kahramanmaraş'ta geçen son günümü yazacağım :) Öyle denk geldi :)
 29 Ekim sabahı saat yedide kaldığımız otelde uyandık ve hızlıca hazırlanıp,kahvaltıya indik.Katıldığımız tur,Atatürk tişörtlü olmamızı istemişti konsept için,bizim bedene uygun tişört bulamadık büyük bedenler vardı,biz de kırmızı olalım bari dedik ve giydik.Kahvaltı sonrası elimizde bayraklarla İzmir Marşı'nı söyleyip güne o şekilde başladık.Otobüste de yine ara ara marşlar söyledik.
Gezi

Otelden ayrılıp meşhur baklavacı Koçak'a(meşhur baklavacı)geldik.Orada da Atatürk tişörtü giymiş arkadaşlarımızla fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedik.Çok ağır tatlıları var ya o yörelerin.Sindirmek benim için baya zordu.Uzun süre baklava tarzı tatlıları görmek bile istemiyorum.Çok taze tabi ama bana çikolata bile fazla tatlı geldiği için siz düşünün artık durumumu :)
Daha sonra ilk fotoğrafta gördüğünüz Türkiye'nin 3.büyük camii olan Abdülhamidhan Camii'ye gittik.Sonra verilen serbest zamanda meşhur Maraş dondurması yemek için Yaşar Dondurmacısı'na gittik.Bıçakla keserek yiyebiliyorsunuz dondurmayı.Çok lezzetliydi.

Çarşının içini gezdik,alışverişler yapıldı,ne ararsan bulunurdu çarşıda.Serbest zamanın bitiminde belirlediğimiz toplanma yerinde buluştuk ve otobüsümüze binerek Ankara yollarına düştük.Yollarda da zamanı boş geçirmedik,bolca Ankara havaları oynadık,sesi güzel olan arkadaşlarımıza mikrofonu uzattık,şarkılar söyledik,şarkı söyleyen arkadaşları sahneye davet eden sunucu da tabi ki bendim :) Bu tur şirketiyle yıllardır gidip geldiğim için ailem gibi hissediyorum.Zaten turdaki çoğu arkadaş da bu turlarda tanıştığımız dostlarımızdı.Onlarla da olmak çok güzeldi.Aile ortamı işte başka ne deyim :)
Benzinlikte verilen bir molada söylediğimiz şarkıyla da bu yazıyı bitirmek istiyorum.Tabi ki tur boyunca ufak tefek aksilikler oldu ama biz aksiliklere odaklanmadık,büyültmedik sorunları.Ayrıntılara takılanlar ise günleri mutsuz geçirdi :( Son gün dönerken onlara da şarkı söyletmeyi başardık yine de :)
Evet geldik bir mimin sonuna.En az üç kişiyi mimleyin demiş Umman.Ben de bu yazıya yorum yapan ilk üç kişiyi mimliyorum.Kalın sağlıcakla :)
Dünün Hikayesi-Mim Dünün Hikayesi-Mim Reviewed by Yurdagül Çelik on Ekim 30, 2018 Rating: 5

34 yorum:

1. Bir iade-i ziyaret yapayım dedim. Bakayım mimlendim mi yoksa ?
    Bu arada tur ile bir sonraki gezinizden haberdar aolsak diyorum. Ben Ankara'nın Bağlarını öğrenirim o güne kadar. Hani mikrafon falan uzatırsanız hazırlıklı olmak baabından :))

Bayram bu, hem de Cumhuriyet Bayramı. Kutlanmaz olur mu hiç?

Yanıtlar
    1. Evetttt böylelikle mimlenen ilk kişi oldunuz :) Öğrenin tabi her an mikrofonu uzatabilirim :)
      Teşekkürler :)

Sil
  2. Bu mim olayı aldı başını gidiyor. Değişik bir tarz olmuş. Gezi harika bir anlatımla son bulmuş... paylaşım için teşkkür ederim.

Yanıtlar
    1. İkinci yorum yaparak siz de mimlenmiş oluyorsunuz :) Hoş geldiniz bu furyaya :)

Sil
  3. Yurdagül çok gitmek istediğim yerlere gitmişsin. Günün birinde ben de gideceğim inşallah. Senin adına çok sevindim canım. Umarım bir gün beraber de gidebiliriz :)

Yanıtlar
    1. İnşallah beraber de gideriz bir gün :) Görmek gerek oraları da :)
      Bu arada bu mimi yapmadıysan mimlendin :)

Sil
    2. Bir sürü mim oldu. Bunu da sıraya alalım şekerim. Bir ara yapacağım inşallah :)

3. Al şekerim sıraya :) Sen,hızlısındır,çabucak yaparsın :)

4. Ne güzel bir mim,ne güzel resimler,ne güzel turlar,ne güzel arkıdişler,ne güzel Atatürk tişörtleri..🙂 Çok beğendim..✔😊

Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ertuğrul :) Bizim için de güzel bir anı olarak kaldı :)

Sil
  5. Ne kadar anlamlı bir gün olmuş:))

YanıtlaSil
  6. Cok tatlisiniz. Dondurmayi kiskandim bak 😂😂😂. Cok güzel bir günü anlatmissin canim 😘😘😘

Yanıtlar
    1. İnşallah sen de bu güzel dondurmanın tadına bakabilirsin bir gün.Çok teşekkürler Deryacığım :)

Sil
  7. Gezmek,görmek çok güzel. Dostlar biriktirmek daha da güzel.

Yanıtlar
    1. Evet,dostları önemsiyoruz biz de :) Burada bile güzel dostluklar,arkadaşlıklar oluştu :) Memnunum sizlerin varlığından :)

Sil
  8. Hoşgeldin diyelim o zaman.Instagramdan da gittiğin gördüğün yerleri takip etmiştim,bu mim sayesinde de daha detaylı bilgiler edinmiş oldum😊Hayat gezince ve eglenince daha bir güzel😍

Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim.Sosyal medyada olmayan blog yazarları da haberdar olmuş oldu böylece :) Sevgilerimle :)

Sil
  9. Dolu dolu, keyifli, tebessüm ettiren bir mim okuduğum için mutluyum :) Hoşgeldiniz yenidenn <3

Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,beni de bu sözleriniz mutlu etti :) Sevgilerimle :)

Sil
  10. ah hayat güzeeeel oh oh :)

YanıtlaSil
  11. Ne güzel olmuş canım. On sekiz yaşımdayken görmüştüm Kahramanmaraş'ı. Kim bilir nasıl gelişmiştir. Zevkle okudum.Kutluyorum,çok öptüm kızım :)

Yanıtlar
    1. Güzel bir şehir Kahramanmaraş.Teşekkürler ablacığım :)

Sil
  12. süpersin şekerim. O taraflara yolum düşmedi. Çok merak ediyorummmm.
    Günlerin hep keyifli geçsin

YanıtlaSil
  13. Cumhuriyet, bayram, gezi daha ne olsun. Dondurma tadında çok güzel bir mim olmuş.

Yanıtlar
    1. Sizin yorumunuz da mimi özetlemiş :)Teşekkürler :)

Sil
  14. Canım şükür sonunda yapabildim :)

YanıtlaSil
  15. Evet mim için bloğunuzu ziyaret edib haber verirken, sizin seyahatda olduğunuzu bildiyim için, böyle dolu-dolu bir hikayenin ortaya çıkacağını tahmin etmiştim. Geziniz güzel geçmiş. Mimi yaptığınız için teşekkür ederim. Sevgiler.

Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de beni mimleyip,okuyup,değerlendirdiğiniz için :) Sevgi ve saygılarımla :)